Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Podání žádosti o dávku MOP na Obecním úřadu v Kujavách

Podání žádosti o dávku MOP na Obecním úřadu v Kujavách



Datum konání:
25.9.2024

Pracovníci Úřadu práce ve spolupráci s místní samosprávou nabízí okamžitou pomoc povodněmi zasaženým občanům, kteří zůstali bez finančních prostředků.

Pokud jste byli přímo postiženi vážnou mimořádnou událostí, můžete se na pracovníky Úřadu práce obrátit osobně, a to ve středu 25.09.2024 od 13:00 – 15:00 hodin na Obecním úřadu v Kujavách. S nimi můžete sepsat žádost o dávku okamžité pomoci.

 

Co je nutné doložit pro výplatu žádosti o dávku MOP z důvodu postižení vážnou mimořádnou událostí?

Úřad práce ČR v souvislosti s administrací dávky MOP z důvodu postižení vážnou mimořádnou událostí potřebuje mít ve spisové dokumentaci následující podklady (v nezbytných případech je možné místo chybějícího dokumentu využít i čestné prohlášení):

  • žádost o MOP z důvodu postižení vážnou mimořádnou událostí (vyplnění na místě)
  • právní titul k bydlení, či kontakt na majitele nemovitosti (v případě nájemního, podnájemního vztahu), vlastnictví nemovitosti není třeba dokládat – správní orgán si tuto skutečnost ověří náhledem do katastru nemovitostí
  • doklad o pojištění majetku (případně fotokopie hlášení o pojistné události), fotodokumentace následků živelné pohromy (postačí fotografie v mobilním telefonu)
  • prohlášení o celkových sociálních a majetkových poměrech

Co je potřeba: